Kadınların Sosyal Medya Davranışlarına 5 örnek

Kadınların Sosyal Medya Davranışları

Kadınların sosyal medya davranışlarını net bir şekilde anlayan ve ihtiyacı karşılamaya yönelik adımlar atan markalar, bu büyük pastadan alacakları payı da çoğaltabilirler. Kadınların sosyal medyada yapmayı sevdiği şeylere hep birlikte göz atalım.

 

1- Kadınların sosyal medyada yoğunlaştığı konular arasında; güzellik, giyim ve kişisel bakım sayılabilir. Bu konularda video, resim veya GIF gibi görsel araçları incelemeyi seven kadınlar günlük hayatlarını kolaylaştıracak her türlü bilgiye sıcak bakıyor.

 

2- Sosyal medyada kendisine gelen tekliflere cevap veren kadınların oranı%95. Bu nedenle interaktif teklifler her zaman istediği ilgiyi görebiliyor.

 

3- Markalarla online olarak sosyal medya üzerinden her gün iletişime geçenleri oranı tüm kullanıcılar arasında %40’ları buluyor. Bu da değişen ihtiyaçların hemen her teklife karşılık bulabileceğini gösteriyor.

 

4- En çok etkileşime geçilen sosyal medya platformları arasında; Instagram, Facebook ve Pinterest ilk 3 sırayı paylaşıyor.

 

5- Kadınların sosyal medyayı takip etmelerinin en büyük sebebi olarak da indirim, promosyon ve yeni ürünler hakkında bilgi almak gösterilebilir.